Sunday, March 13, 2011

KaeDah MenGetahuI LaMaN Web ScaM ( PeniPuaN )

Ramai sahabat-sahabat bertanya tentang ketelusan satu-satu perniagan internat atau pelaburan internat seperti HYIP dan lain-lainnya. Hendak saya jawab pun susah sebab kita ni tak nampak diorang buat kerja dan niat diorang apa, yang boleh kita katakan hanyalah berhati-hati apabila ciri-ciri penipuan tu ada, antara kaedah yang boleh digunakan adalah dengan mencari forum-forum berkaitan perniagaan internat yang anda ingin join, di forum-forum tersebut pasti terdapat banyak komen komen yang bermanfaat bagi sahabat-sahabat sekalian contohnya  newagesurfn, taip sahaja pada google explorer " newagesufrn forum " atau " newagesurfn scam " maka akan keluar senarai web-web atau forum-forum yang berkaitan dengan newagesurfn, banyak lagi cara sebenarnya untuk mengetahui, tapi kena rajin-rajin cari di internat. saya berikan anda contoh analisis yang dapat dipercayai dan baik bagi anda, lihat gambar dibawah mengenai newagesurfn bagi sesiapa yang ingin mengetahui biz yang hendak di ikuti email jer saya pldkjamal@yahoo.com




Kesimpulan dari analisis diatas newagesurfn adalah scam dan tempoh masa expired website tu sehingga 25 dec 2011. Ada kawan tanya saya, kenapa awak ikut kalau dah tahu scam? saya jawab, saya join untuk tambah-tambah usd saya, lagipun ada beberapa bulan lagi dia expired, boleh buat duit lagi dengan klik-klik iklan, lagipun kita tak tahu sama ada admin web tersebut akan berhenti selepas tarikh tu. Untuk pengetahuan sahabat sahabat, saya dah dapat lebih seratus usd dari newagesurfn, dan sekarang daha mencapai 15 usd sehari pendapatan saya, sapa sapa yang nak join klik sini. Sampai kehari ni saya masih dibayar, cuma nasihat saya pada sahabat-sahabat yang hendak join jangan upgrade melebihi 100 usd kerana kita tak pasti sampai bila web ni bertahan, saya cadang upgrade yang 12 usd je la dulu. cubalah semoga berjaya. klik sini


0 comments:

Post a Comment

tinggal komen anda

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms