Saturday, March 12, 2011

BaNjIR Di KaMpuNg RamPeK BelUraN

Hari ni ( 13 mac 2011 ) banjir lagi di Rampung Rampek Daerah Beluran, aku mahu keluar pun susah, kalau setakat kancil jangan harap la. Satu aku terlupa bawa, kameraku,, klu aku bawa tadi boleh juga aku shoot sekeping dua untuk korang tengok tengok,, hahaha

Para sahabat sekalian, untuk pengetahuan sahabat-sahabat, Kampung Rampek ni majoritinya saudara baru, begitu juga kampung Sri Pagi beluran yang bersebelahan dengan Kampung Rampek, Orang kuat di Kampung Rampek ialah Haji Gimba Bin Sulaiman, kalau pasal program keagamaan serahkan jer dengan dia,, kompom diatur..

Sepengetahuan saya Kampung Rampek ni tiap-tiap tahun banjir, saya fikir banjir pagi ni ada kaitan dengan Sonami di Jepun, bab paras air sentiasa naik..Di Kampung Rampek ni yang terkenal ialah Jambatan Merah, kalau sebut jak kompom orang sekitar Pekan Beluran kenal.

0 comments:

Post a Comment

tinggal komen anda

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Grants For Single Moms